Комерційну нерухомість
Обрано: 1
Район міста
Мікрорайон
Знайдено варіантів:loading indicator
Розширений фільтр

ПРОДАЖ МАГАЗИНІВ В ОДЕСІ

Від нових до старих

64 000 $

Додати в обране

checked

приміщення під магазин,

38 кв.м.

вул.Малая арнаутская, Приморський, Одеса

140 000 $

Додати в обране

checked

приміщення під магазин,

43 кв.м.

вул.Преображенская, Приморський, Одеса

125 000 $

Додати в обране

checked

приміщення під магазин,

49 кв.м.

вул.Екатерининская, Приморський, Одеса

164 000 $

Додати в обране

checked

приміщення під магазин,

78 кв.м.

вул.Коблевская, Приморський, Одеса

350 000 $

Додати в обране

checked

приміщення під магазин,

802 кв.м.

вул.Балковская, Малиновський, Одеса

159 999 $

Додати в обране

checked

приміщення під магазин,

100 кв.м.

вул.Екатерининская, Приморський, Одеса

82 000 $

Додати в обране

checked

приміщення під магазин,

30 кв.м.

вул.Большая арнаутская, Приморський, Одеса

200 000 $

Додати в обране

checked

приміщення під магазин,

81 кв.м.

вул.Греческая пл., Приморський, Одеса

139 000 $

Додати в обране

checked

приміщення під магазин,

110 кв.м.

вул.Успенская, Приморський, Одеса

260 000 $

Додати в обране

checked

приміщення під магазин,

149 кв.м.

вул.Генуэзская, Приморський, Одеса

130 000 $

Додати в обране

checked

приміщення під магазин,

90 кв.м.

вул.Троицкая, Приморський, Одеса

130 000 $

Додати в обране

checked

приміщення під магазин,

70 кв.м.

вул.Ришельевская, Приморський, Одеса

РАНІШЕ ПЕРЕГЛЯНУТІ

Продаж магазинів в Одесі: параметри підбору, старий і новий житловий фонд

Власний бізнес – вигідне вкладення коштів, якщо правильно розрахувати ризики, визначити оптимальне розташування точки продажу, вивчити ЦА. Агентство нерухомості Атланта пропонує вам магазин купити в Одесі з різними параметрами площі, розташуванням, в будинках старого і нового житлового фонду, в окремо розташованих будівлях. Ми підберемо оптимальний варіант по вашим вимогам і бюджету серед великого каталогу пропозицій.

Вигідно відкривати свій магазин, і який?

Існує кілька безпрограшних варіантів, які будуть потрібні завжди, незалежно від кризи і коливань національної валюти.

Продуктові магазини
Їжа потрібна усім, і кожен день, тому товар буде затребуваний. З плюсів можна назвати постійний приплив грошей, навіть якщо розташування точки продажу не найкраще – якщо постійних клієнтів не буде, то випадкових перехожих завжди в достатку, особливо, в такому великому місті, як Одеса.

Якщо добре продумати асортимент, то головний мінус продуктових магазинів – терміни зберігання продуктів – не стануть для вас проблемою. В подальшому, наприклад, можна відкрити відділ готової кулінарії, де використовувати продукти, термін придатності добігає кінця.

Магазин косметики
Як і продукти, предмети гігієни є важливими в повсякденному житті. Тому продаж магазинів в Одесі під відкриття міні-маркет косметики ведеться досить активно. До того ж, терміни зберігання товарів не такі короткі, як у продуктів, що гарантує менший відсотоквідбракування.

Багато виробників пропонують гнучкі умови співпраці, тому підібрати оптимальний асортимент не складе труднощів.

Аптека
Ліки – це те, на що люди готові витрачати гроші, незалежно від свого фінансового становища. Якщо немає можливості відкрити повноцінну аптеку, зупиніть свій вибір на аптечному кіоску – невеликий магазин з обмеженим вибором. Але підбирайте асортимент так, щоб у ньому були найнеобхідніші ліки.

Автозапчастини
Кількість автолюбителів в Одесі велике, тому поле діяльності в цій області практично не обмежена. Вибирайте ті райони, де найбільше парковок – приватні сектори, новобудови бізнес і еліт класу.

В список оптимальних варіантів відкриття магазину також потрапляють точки продажу дитячих речей та іграшок, одягу, взуття, канцтоварів. Це ті вироби, без яких не обходиться жодна людина. Навіть у наше століття комп'ютеризації, лінійка або ручка для записів все одно потрібні. Дитячий одяг має неприємну властивість швидко ставати маленької дитини, що змушує батьків купувати обновки.

Купуємо магазин: параметри підбору

Існує кілька основних параметрів, на які варто орієнтуватися, щоб правильно вибрати приміщення під конкретний вид бізнесу.

Розташування
Магазин повсякденних товарів краще відкривати в спальному районі, так як покупці воліють купувати продукти поблизу від будинку. Якщо станете власником магазину побутової техніки або спеціалізованої продукції, то відкривайте його в центральній частині міста або в торговому центрі– сюди будуть приїжджати цілеспрямовано за певним видом товару.

Для всіх варіантів оптимально вибирати першу лінію будинків, а не у дворах чи тим більше – в підвальному приміщенні. Більшості покупців не подобається підніматися на другий поверх або спускатися вниз. Але якщо підвальне приміщення – кращий варіант, перевірте, щоб воно відповідало санітарно-гігієнічним нормам.

Навколишня територія
Аналіз на цьому етапі дуже важливий. Перевірте, наскільки добре видно ваш магазин для покупців, не закривають чи вивіску інші об'єкти (бігборди, стовпи, банери). Для продуктових магазинів важлива парковка для автомобілів: за статистикою, на кожні 100 м2 супермаркету необхідно 6-8 парко-місць. Релевантність залежить і від транспортної розв'язки: навряд чи покупці захочуть застрягти в пробці біля вашого магазину.

Сусідство з іншими торговими точками може вплинути на ваш бізнес. Наприклад, якщо ви відкриваєте салон краси, було б добре, якщо поблизу виявиться магазин нижньої білизни або beauty-товарів.

Інші параметри вибору
До цих параметрів відноситься визначення площі. За словами експертів, краще відкрити торговельну точку на площі 100-200 м2: менший розмір викличе відчуття відсутності асортименту, занадто великий – зажадає великого вкладення коштів на закупівлю товарів у такій кількості, щоб магазин не торкався порожнім.

Для значної кількості покупців варто потурбуватися хорошою системою вентиляції. Високі стелі створять відчуття простору, що також важливо. При виборі приміщення, зверніть увагу на те, щоб все було зроблено «під ключ»:проводка, світло, комунікації повинні бути підключені і вступити у ваше розпорядження в повному порядку.

Успішна Одеса: продаж магазину в новому і старому житловому фонді

Підбираючи приміщення для свого бізнесу, звертайте увагу на те, чи знаходиться воно в старому або новому житловому фонді. У будинках радянської будівлі і тих, що були зведені понад 20 років тому, вже сформована інфраструктура, і буває складно витримати конкуренцію. З іншого боку, кількість жителів вище, ніж у новобудовах, і визначити цільову аудиторію і найбільш вигідне місце розташування простіше.

Переваги покупки магазину в новобудові:

  • більш низька ціна на комерційну нерухомість ще на етапі будівництва будинку,
  • практично біля кожної новобудови формується власна інфраструктура, і відкриття бізнесу в новому будинку – можливість випередити конкурентів,
  • забудовники пропонують широкий спектр приміщень, серед яких можна підібрати саме те, що вам необхідно,
  • ви будете забезпечені клієнтами у великій кількості, так як мінімальна поверховість сучасних будівель – 9, що гарантує безліч покупців.

Зберіть воєдино всі параметри підбору, і озвучте вимоги нашим менеджерам: в агентстві нерухомості Атланта є широкий спектр пропозицій на будь який смак та бюджет.