Райони міста
Райони області
Оренда магазину в Одесі вимагає враховувати кілька факторів, щоб бізнес був максимально успішним і приносив прибуток. Перед тим, як зупинити свій вибір на одному з сотень об'єктів каталогу нерухомості агентства Атланта, зверніть увагу на потенціал району, інтенсивність трафіку, соціальний рівень населення та інші аспекти.
Визначаємо потенціал району
Недостатній потенціал зробить будь-яке підприємство збитковим. Для супермаркетів середнього розміру потенціал дорівнює приблизно 1,5 км, тобто 15 хвилинах неспішної прогулянки.
Визначення потенціалу базується на 2 форм-факторах: забезпеченість населення та його купівельна спроможність. Вони, в свою чергу, складаються з наступних аспектів:
Інтенсивність трафіку поблизу вибраного об'єкта
Після того, як ви отримаєте інформацію по оцінці потенціалу району, нанесіть її на карту. Подивіться, скільки людей проходять повз вибраного вами магазину, зручно добиратися до торговельної точки. Останнє запитання особливо важливий для тих районів, які відносяться до околичних: в супермаркет будуть заїжджати по дорозі додому, і зручність під'їзду дуже важливо.
Кількість конкурентів
Цей показник варто врахувати, так як він безпосередньо корелює ваш дохід: чим менше буде точок зі схожими пропозиціями, тим краще. З іншого боку, повна відсутністьконкурентів може означати, що даний вид магазину не затребуваний в конкретному районі.
Соціальна орієнтованість жителів
Залежно від того, до якого класу можна віднести проживають, слід визначати асортимент товарів. Наприклад, якщо район переважно складається з бізнес і еліт-будівель, то і жителі мають високий дохід. Їм буде цікава брендовий одяг та аксесуари, а не магазини типу «все-від 50 грн.». Тому зробіть аналіз побажань клієнтів і їх спрямованість інтересів, щоб запропонувати релевантні товари.
Зручність під'їзних шляхів
Існує різна оренда приміщень під магазин – Одеса у цьому плані може запропонувати масу варіантів в будь-якому районі міста. Але в будь-якому випадку вам необхідно буде врахувати зручність під'їзду до торговельної точки: складнощі можуть відлякати покупців, змусивши їх знайти більш комфортну альтернативу. Якщо вашими покупцями є люди на власному автотранспорті, готуйте паркувальні місця з розрахунку 1 місце для авто на кожні 25 м2 площі магазину. Для районів, де люди воліють пересуватися пішки, парковка не знадобиться.
Кожен з трьох варіантів має свої переваги і недоліки, і вибір певного формату магазину залежить від вашого бюджету, специфіки пропозиції та кількості конкурентів у ринковій ніші.
Магазин на 1-му поверсі житлового будинку
Комерційне приміщення на 1-му поверсі житлового будинку – це хороший варіант, якщо будинок розташований вдало, а сам магазин маєокремий вхід. В цьому випадку ви зможете законно встановити вивіску над вхідними дверима або вікнах. Для зовнішньої реклами вже вимагається отримання додаткового дозволу від керуючої компанії або ТСЖ.
Хорошими технічними параметрами відрізняються комерційні приміщення в новобудовах, але і стоять вони дорожче, ніж в будинках більш старого житлового фонду.
Враховуйте, що раніше існуючий магазин з аналогічним асортиментом має певну репутацію. І до вас будуть приходити за звичкою ті, хто вже раніше сюди заходив. А якщо приміщення нове, то знадобиться не менше півроку, щоб «розкрутити» об'єкт, зробити його впізнаваним.
Кілька нюансів, про які потрібно знати, якщо потрібна оренда магазинів (Одеса) у приміщенні житлового фонду:
Вибираємо приміщення в торговому центрі
Забудовник завжди ретельно аналізує район, де буде зводитися ТЦ, тому подібні будівлі знаходяться в місцевості з великим потоком людей, добре розвиненою інфраструктурою, що включає ресторани, кафе, ігрові зони, паркінги. Люди приходять в торгові центри цілеспрямовано, за покупками, і нерідко проводять тут цілий день.
Пам'ятайте, що успіх підприємства складається з 3-х основних факторів:
Що потрібно знати про приміщення в ТЦ:
Окремо стоїть магазин: нюанси вибору
Серед плюсів виділяють 6 основних аспектів:
З мінусів можна назвати 2 головних фактори: зв'язок з обслуговуючими організаціями доведеться налагоджувати самостійно; якщо будинок збудовано не вами, то форма приміщень може не відповідати вашим критеріям.
Універсального рішення для бізнесу не існує, і кожен власник повинен визначити для себе найбільш підходящий варіант. Агентство нерухомості Атланта допоможе вам підібрати приміщення за всіма параметрами пошуку в потрібному вам районі.