Комерційну нерухомість
Район міста
Мікрорайон
Знайдено варіантів:
Розширений фільтр

ОРЕНДА МАГАЗИНІВ В ОДЕСІ

Від нових до старих

2 000 $

Додати в обране

checked

Приміщення під магазин,

100 кв.м.

вул.Ришельевская, Приморський, Одеса

2 000 $

Додати в обране

checked

Приміщення під магазин,

185 кв.м.

вул.Большая арнаутская, Приморський, Одеса

669 $

Додати в обране

checked

Приміщення під магазин,

60 кв.м.

вул.Бабаджаняна марш., Малиновський, Одеса

200 $

Додати в обране

checked

Приміщення під магазин,

36 кв.м.

вул.Бреуса, Малиновський, Одеса

900 $

Додати в обране

checked

Приміщення під магазин,

60 кв.м.

вул.Долгая, Київський, Одеса

934 $

Додати в обране

checked

Приміщення під магазин,

74 кв.м.

вул.Софиевская, Приморський, Одеса

8 390 $

Додати в обране

checked

Приміщення під магазин,

839 кв.м.

вул.Высоцкого, Суворовський, Одеса

2 000 $

Додати в обране

checked

Приміщення під магазин,

70 кв.м.

вул.Преображенская, Приморський, Одеса

678 $

Додати в обране

checked

Приміщення під магазин,

50 кв.м.

вул.Фонтанская дор., Приморський, Одеса

2 700 $

Додати в обране

checked

Приміщення під магазин,

190 кв.м.

вул.Люстдорфская дор., Малиновський, Одеса

1 100 $

Додати в обране

checked

Приміщення під магазин,

80 кв.м.

вул.Вильямса ак., Київський, Одеса

2 073 $

Додати в обране

checked

Приміщення під магазин,

83 кв.м.

вул.Проспект Шевченко, Приморський, Одеса

Оренда магазинів: секрети успішного вибору

Оренда магазину в Одесі вимагає враховувати кілька факторів, щоб бізнес був максимально успішним і приносив прибуток. Перед тим, як зупинити свій вибір на одному з сотень об'єктів каталогу нерухомості агентства Атланта, зверніть увагу на потенціал району, інтенсивність трафіку, соціальний рівень населення та інші аспекти.

Визначаємо потенціал району
Недостатній потенціал зробить будь-яке підприємство збитковим. Для супермаркетів середнього розміру потенціал дорівнює приблизно 1,5 км, тобто 15 хвилинах неспішної прогулянки.

Визначення потенціалу базується на 2 форм-факторах: забезпеченість населення та його купівельна спроможність. Вони, в свою чергу, складаються з наступних аспектів:

  • ступінь забудови району,
  • загальне число жителів,
  • рівень розвитку інфраструктури,
  • наявність і стан соціально важливих об'єктів, включаючи парки, ТЦ, зупинки громадського транспорту і т. д.

Інтенсивність трафіку поблизу вибраного об'єкта
Після того, як ви отримаєте інформацію по оцінці потенціалу району, нанесіть її на карту. Подивіться, скільки людей проходять повз вибраного вами магазину, зручно добиратися до торговельної точки. Останнє запитання особливо важливий для тих районів, які відносяться до околичних: в супермаркет будуть заїжджати по дорозі додому, і зручність під'їзду дуже важливо.

Кількість конкурентів
Цей показник варто врахувати, так як він безпосередньо корелює ваш дохід: чим менше буде точок зі схожими пропозиціями, тим краще. З іншого боку, повна відсутністьконкурентів може означати, що даний вид магазину не затребуваний в конкретному районі.

Соціальна орієнтованість жителів
Залежно від того, до якого класу можна віднести проживають, слід визначати асортимент товарів. Наприклад, якщо район переважно складається з бізнес і еліт-будівель, то і жителі мають високий дохід. Їм буде цікава брендовий одяг та аксесуари, а не магазини типу «все-від 50 грн.». Тому зробіть аналіз побажань клієнтів і їх спрямованість інтересів, щоб запропонувати релевантні товари.

Зручність під'їзних шляхів
Існує різна оренда приміщень під магазин – Одеса у цьому плані може запропонувати масу варіантів в будь-якому районі міста. Але в будь-якому випадку вам необхідно буде врахувати зручність під'їзду до торговельної точки: складнощі можуть відлякати покупців, змусивши їх знайти більш комфортну альтернативу. Якщо вашими покупцями є люди на власному автотранспорті, готуйте паркувальні місця з розрахунку 1 місце для авто на кожні 25 м2 площі магазину. Для районів, де люди воліють пересуватися пішки, парковка не знадобиться.

Здам магазин (Одеса): вибираємо між торговим центром, житловими та окремо розташованими будівлями

Кожен з трьох варіантів має свої переваги і недоліки, і вибір певного формату магазину залежить від вашого бюджету, специфіки пропозиції та кількості конкурентів у ринковій ніші.

Магазин на 1-му поверсі житлового будинку
Комерційне приміщення на 1-му поверсі житлового будинку – це хороший варіант, якщо будинок розташований вдало, а сам магазин маєокремий вхід. В цьому випадку ви зможете законно встановити вивіску над вхідними дверима або вікнах. Для зовнішньої реклами вже вимагається отримання додаткового дозволу від керуючої компанії або ТСЖ.

Хорошими технічними параметрами відрізняються комерційні приміщення в новобудовах, але і стоять вони дорожче, ніж в будинках більш старого житлового фонду.

Враховуйте, що раніше існуючий магазин з аналогічним асортиментом має певну репутацію. І до вас будуть приходити за звичкою ті, хто вже раніше сюди заходив. А якщо приміщення нове, то знадобиться не менше півроку, щоб «розкрутити» об'єкт, зробити його впізнаваним.

Кілька нюансів, про які потрібно знати, якщо потрібна оренда магазинів (Одеса) у приміщенні житлового фонду:

  • цінова політика лояльніше, ніж у торгових центрах,
  • можна зробити такий графік роботи, який зручний саме вам,
  • швидше за все, потрібен ремонт,
  • складніше вибрати вдале місце розташування і саме приміщення, якщо порівнювати з ТЦ.

Вибираємо приміщення в торговому центрі
Забудовник завжди ретельно аналізує район, де буде зводитися ТЦ, тому подібні будівлі знаходяться в місцевості з великим потоком людей, добре розвиненою інфраструктурою, що включає ресторани, кафе, ігрові зони, паркінги. Люди приходять в торгові центри цілеспрямовано, за покупками, і нерідко проводять тут цілий день.

Пам'ятайте, що успіх підприємства складається з 3-х основних факторів:

  • 30% успіху становить правильне визначення формату магазину,
  • 30% ґрунтується на вдалому розташуванні,
  • 40% залежить від персоналу, його роботи і якостіобслуговування, асортименту.

Що потрібно знати про приміщення в ТЦ:

  • пропонуються повністю готові (з усіма комунікаціями) приміщення, тому залишається тільки в'їхати і торгувати,
  • великий потік людей, відмінна прохідність,
  • оренда приміщень під магазин (Одеса) вище, ніж в будинках на 1-му поверсі,
  • є конкуренція з іншими об'єктами всередині самого ТЦ,
  • є складнощі з графіком роботи, так як він буде залежати від часу роботи ТЦ.

Окремо стоїть магазин: нюанси вибору
Серед плюсів виділяють 6 основних аспектів:

  1. Потенційні клієнти постійно бачать ваш магазин.
  2. Приходить до вас покупець орієнтований на певний бренд або продукцію, він знає, чого хоче.
  3. Формат роботи може гнучко мінятися в залежності від зовнішніх факторів, включаючи сезонність, стрибки інтенсивності людського потоку.
  4. Ви самі визначаєте, скільки відкривати і закривати магазин,
  5. Доступні всі методи реклами, потрібно менше дозволів на встановлення бордів, банерів і т. д.
  6. Формат оформлення та режим роботи – тільки на вас, не треба ні з ким узгоджувати.

З мінусів можна назвати 2 головних фактори: зв'язок з обслуговуючими організаціями доведеться налагоджувати самостійно; якщо будинок збудовано не вами, то форма приміщень може не відповідати вашим критеріям.

Універсального рішення для бізнесу не існує, і кожен власник повинен визначити для себе найбільш підходящий варіант. Агентство нерухомості Атланта допоможе вам підібрати приміщення за всіма параметрами пошуку в потрібному вам районі.